Пошта Србије указала на преваре преко СМС порука – Не отварајте линкове

mobilni
Facebook

„Пошта Србије“ указала је на нове покушаје преваре, којима се злоупотребљава име тог предузећа.

„У најновијој кампањи и покушају злоупотребе имена Поште Србије грађанима се преко лажних СМС порука сугерише да њихова пошиљка није могла бити испоручена, јер нису плаћене царине. У другој преварној кампањи захтева се ажурирање нетачне адресе како би пакет био испоручен. У оба случаја, СМС поруке садрже линкове ка преварним страницама које нису у власништву ЈП Пошта Србије“, истичу из овог предузећа.

Упозоравају кориснике да не поступају на начин на који се тражи од њих, које наводно стижу од Поште Србије, да не отварају линкове у примљеним порукама и да не уносе своје податке.

„Све регистроване покушаје превара Пошта Србије пријавила је Националном ЦЕРТ-у“, додају у саопштењу.

Скрећу пажњу грађанима и корисницима да Пошта Србије никада на овај начин не комуницира са корисницима и од њих никада не захтева овакав начин плаћања за испоруку било које врсте пошиљака.

„Пошта Србије не пружа услуге плаћања испоруке пакета преко платних картица на својој интернет страници и са корисницима комуницира преко СМС или Вибер порука искључиво са циљем најаве приспећа пошиљака и искључиво путем свог верификованог налога. Једини легитимни линк ЈП ‘Пошта Србије’ налази се на поста.рс“, подсећају из Пошта Србије.

Такође, уколико грађани имају било какве недоумице, на располагању је страница Онлајн безбедност на сајту Поште Србије, као и Контакт центар на бројевима телефона 0700 100 300 и 011 3607 788, радним данима од 8 до 20 часова и суботом и недељом од 8 до 15 часова.

Loading