Да ли ће пасти цена половњака?

IMG_2893
Facebook

Пи-ар сајта „Половни аутомобили“ Петар Величковић, у интервју датом РТС-у наводи да је , према истраживањима извршеним међу трговцима у ЕУ њих 60 до 70% убеђено да ће пасти цена половњака током ове године. Али да ли ће се то десити и у Србији, то је већ друго питање. По њему, куповина аутомобила је одмах иза куповине стана, па добро треба повести рачуна.Број оних који купују нове аутомобиле у односу на исти период прошле године порастао је за трећину. Купцима су најзанимљивији аутомобили са мањом кубикажом. И даље се највише траже бензинци, каже Величковић. А како изабрати добар половни аутомобил?

Поједини су спремни да купе аутомобил стар 10 година, готовином. Неки и на кредит, али онда је скупљи за хиљаду или две евра. Уверени су да су добро прошли, јер је увезен из Швајцарске, а прешао је само 150.000 километара, лимарија је у добром стању. Међутим, да ли је куповина половњака добра одлука, зна само ауто-механичар.

„Када видим километражу око 150.000 километара, прво што ми пада на памет је да је враћена километража. Онда отварамо чеп уља да видимо да ли се хвата бело или не, чеп од воде да видимо да ли има емулзије или не, меримо компресију“, каже ауто-механичар Ненад Марковић.

То може да буде тек један проблем. Документација би могла да буде други, ако сте аутомобил купили од некога кога не познајете, или од фирме која возило није превела на своје име.

„Људи купе аутомобил, који је нелегалан, који је купљен негде у иностранству, који буде заплењен кад тамо оду или да купе аутомобил са промењеним подацима и километражом, измењеним мотором, бројем шасије. Такву ситуацију не можемо да решимо ако немамо адресу коме се обраћамо. Ви остајете и без аутомобила и без пара“, рекао је Младен Алвировићуредник емисије САТ.

Половни аутомобили у Србију се најчешће увозе из Швајцарске, Намачке, Белгије и осталих земаља Европске уније. Већ то је добра препорука, када се размишља о куповини аутомобила. Али цене су више за 20 до 30 одсто него пре пандемије. Због све скупљих кредита последњих неколико година, грађани све чешће плаћају готовином.

„Пресудно је која је цена аутомобила, онда иде стање аутомобила, колико је прешао, да није лупан или ударан, витални делови, какав му је мотор и мењач. Дођу виде, па пробају, па доведу рођака. Тај који се разуме, дође види, ако му се свиди аутомобил, купи га, али врло мали број је таквих“, рекао је Борко Чаркиловић који ради продају аутомобила из увоза.

Извор: РТС

Комплетан прилог можете погледати О В Д Е

00:00
/
13:07

Поједини су спремни да купе аутомобил стар 10 година, готовином. Неки и на кредит, али онда је скупљи за хиљаду или две евра. Уверени су да су добро прошли, јер је увезен из Швајцарске, а прешао је само 150.000 километара, лимарија је у добром стању. Међутим, да ли је куповина половњака добра одлука, зна само ауто-механичар.

„Када видим километражу око 150.000 километара, прво што ми пада на памет је да је враћена километража. Онда отварамо чеп уља да видимо да ли се хвата бело или не, чеп од воде да видимо да ли има емулзије или не, меримо компресију“, каже ауто-механичар Ненад Марковић.

То може да буде тек један проблем. Документација би могла да буде други, ако сте аутомобил купили од некога кога не познајете, или од фирме која возило није превела на своје име.

„Људи купе аутомобил, који је нелегалан, који је купљен негде у иностранству, који буде заплењен кад тамо оду или да купе аутомобил са промењеним подацима и километражом, измењеним мотором, бројем шасије. Такву ситуацију не можемо да решимо ако немамо адресу коме се обраћамо. Ви остајете и без аутомобила и без пара“, рекао је Младен Алвировићуредник емисије САТ.

Половни аутомобили у Србију се најчешће увозе из Швајцарске, Намачке, Белгије и осталих земаља Европске уније. Већ то је добра препорука, када се размишља о куповини аутомобила. Али цене су више за 20 до 30 одсто него пре пандемије. Због све скупљих кредита последњих неколико година, грађани све чешће плаћају готовином.

„Пресудно је која је цена аутомобила, онда иде стање аутомобила, колико је прешао, да није лупан или ударан, витални делови, какав му је мотор и мењач. Дођу виде, па пробају, па доведу рођака. Тај који се разуме, дође види, ако му се свиди аутомобил, купи га, али врло мали број је таквих“, рекао је Борко Чаркиловић који ради продају аутомобила из увоза.

00:00
/
13:07

Поједини су спремни да купе аутомобил стар 10 година, готовином. Неки и на кредит, али онда је скупљи за хиљаду или две евра. Уверени су да су добро прошли, јер је увезен из Швајцарске, а прешао је само 150.000 километара, лимарија је у добром стању. Међутим, да ли је куповина половњака добра одлука, зна само ауто-механичар.

„Када видим километражу око 150.000 километара, прво што ми пада на памет је да је враћена километража. Онда отварамо чеп уља да видимо да ли се хвата бело или не, чеп од воде да видимо да ли има емулзије или не, меримо компресију“, каже ауто-механичар Ненад Марковић.

То може да буде тек један проблем. Документација би могла да буде други, ако сте аутомобил купили од некога кога не познајете, или од фирме која возило није превела на своје име.

„Људи купе аутомобил, који је нелегалан, који је купљен негде у иностранству, који буде заплењен кад тамо оду или да купе аутомобил са промењеним подацима и километражом, измењеним мотором, бројем шасије. Такву ситуацију не можемо да решимо ако немамо адресу коме се обраћамо. Ви остајете и без аутомобила и без пара“, рекао је Младен Алвировићуредник емисије САТ.

Половни аутомобили у Србију се најчешће увозе из Швајцарске, Намачке, Белгије и осталих земаља Европске уније. Већ то је добра препорука, када се размишља о куповини аутомобила. Али цене су више за 20 до 30 одсто него пре пандемије. Због све скупљих кредита последњих неколико година, грађани све чешће плаћају готовином.

„Пресудно је која је цена аутомобила, онда иде стање аутомобила, колико је прешао, да није лупан или ударан, витални делови, какав му је мотор и мењач. Дођу виде, па пробају, па доведу рођака. Тај који се разуме, дође види, ако му се свиди аутомобил, купи га, али врло мали број је таквих“, рекао је Борко Чаркиловић који ради продају аутомобила из увоза.

00:00
/
13:07

Поједини су спремни да купе аутомобил стар 10 година, готовином. Неки и на кредит, али онда је скупљи за хиљаду или две евра. Уверени су да су добро прошли, јер је увезен из Швајцарске, а прешао је само 150.000 километара, лимарија је у добром стању. Међутим, да ли је куповина половњака добра одлука, зна само ауто-механичар.

„Када видим километражу око 150.000 километара, прво што ми пада на памет је да је враћена километража. Онда отварамо чеп уља да видимо да ли се хвата бело или не, чеп од воде да видимо да ли има емулзије или не, меримо компресију“, каже ауто-механичар Ненад Марковић.

То може да буде тек један проблем. Документација би могла да буде други, ако сте аутомобил купили од некога кога не познајете, или од фирме која возило није превела на своје име.

„Људи купе аутомобил, који је нелегалан, који је купљен негде у иностранству, који буде заплењен кад тамо оду или да купе аутомобил са промењеним подацима и километражом, измењеним мотором, бројем шасије. Такву ситуацију не можемо да решимо ако немамо адресу коме се обраћамо. Ви остајете и без аутомобила и без пара“, рекао је Младен Алвировићуредник емисије САТ.

Половни аутомобили у Србију се најчешће увозе из Швајцарске, Намачке, Белгије и осталих земаља Европске уније. Већ то је добра препорука, када се размишља о куповини аутомобила. Али цене су више за 20 до 30 одсто него пре пандемије. Због све скупљих кредита последњих неколико година, грађани све чешће плаћају готовином.

„Пресудно је која је цена аутомобила, онда иде стање аутомобила, колико је прешао, да није лупан или ударан, витални делови, какав му је мотор и мењач. Дођу виде, па пробају, па доведу рођака. Тај који се разуме, дође види, ако му се свиди аутомобил, купи га, али врло мали број је таквих“, рекао је Борко Чаркиловић који ради продају аутомобила из увоза.

Loading