Кока-Кола ХБЦ проглашена за најодрживијег произвођача напитака на свету

b4318fa465aa821a8798beb5f44dc283
Facebook

Компанија Кока-Кола ХБЦ проглашена је седми пут заредом за најодрживију светску компанију у категорији производње пића према Дау Џонс индексу одрживости за 2023. годину, који представља један од водећих глобалних стандарда корпоративне одрживости. Ово је уједно и 13. узастопна година да Кока-Кола ХБЦ, чији је део и Кока-Кола ХБЦ Србија, заузима једно од три водећа места на листи.

Захваљујући посвећености борби против климатских промена и заштити водних ресурса, Кока-Кола ХБЦ рангирана је и као лидер у индустрији на CDP листи (Carbon Disclosure Project којим се мери учинак компаније на пољу климатских промена) чиме се придружила малом броју компанија које су постигле чак двоструку оцену А – за климу и за воду. Годишње CDP-ово објављивање података о животној средини и процес бодовања су широко признати као златни стандард корпоративне транспарентности.

Зоран Богдановић, главни извршни директор Кока-Кола ХБЦ рекао је овом приликом да је постигнути успех резултат јасне визије и циљева у области одрживости, као и чврстог уверења да је одрживост прави генератор раста и вредности за пословање. „Наше континуиране инвестиције у технологију, иновације, партнерства и спремност да испробамо нове ствари такође нам помажу да утабамо наш пут одрживости. Крећемо се ка циљевима одрживог развоја, отварајући прилике за здравију и просперитетнију будућност“, поручио је Богдановић.

Кока-Кола ХБЦ више од четврт века успешно послује и на тржишту Србије, уз снажну посвећеност одрживом пословању. У последњих 15 година, Кока-Кола ХБЦ Србија је смањила потрошњу воде за око 54% и енергије 59% по литру произведеног пића. Компанија континуирано смањује емисије ЦО2, кроз коришћење електричне енергије из обновљивих извора, преласком на одрживију флоту аутомобила, енергетски ефикасније расхладне уређаје, али и бројним иновацијама у производњи.

У 2022. години Кока-КолаХБЦ Србија донирала је око 200.000 литара својих производа, а заједно са компанијом Бамби, као делом Кока-Кола ХБЦ породице, уложила је 340.000 евра у развој локалних заједница у Србији.

 

Loading