Клијенти добили званично Обавештење о престанку рада Експозитуре Кучево

IMG_0016
Facebook

Из Комерцијалне банке А.Д. Београд клијенти из Кучева су добили мејл у коме се каже :

Obaveštenje o prestanku rada Ekspoziture Kucevo

 

Nakon pažljive analize ključnih kriterijuma poput potencijala geografske lokacije, projektovanih uslova na tržištu, profitabilnosti, ali i usled sve većeg interesovanja za digitalno bankarstvo i stalnog pada u poseti ekspoziturama, Komercijalna banka je donela odluku o zatvaranju ekspoziture Kučevo 21. januara 2022. godine.

Vaša dokumentacija biće automatski i bez troškova prebačena u ekspozituru Golubac, a ugovori, usluge, brojevi računa i platnih kartica ostaće nepromenjeni.

Želimo da Vam se zahvalimo na poverenju koje nam ukazujete i pomognemo Vam da se što lakše prilagodite ovoj promeni, zbog čega Vam nećemo naplaćivati troškove vođenja tekućeg računa zaključno sa 30. junom 2022. godine. U istom periodu, omogući ćemo Vam da na šalterima Pošte u svom mestu uplaćujete sredstva na svoj Kombank tekući račun bez naknade – jednostavnom uplatom sredstava na račun broj 205-0000000000790-46 i unosom svog broja računa kao poziva na broj.

Bankomat Komercijalne banke ostaje u Vašem mestu, a novu ekspozituru u svakom trenutku možete promeniti bez troškova i uz jednostavno podnošenje zahteva. Na raspolaganju Vam ostaju i sve ostale ekspoziture i bankomati iz razgranate mreže naše banke, kao i digitalni servisi za još jednostavnije, brže i povoljnije obavljanje svakodnevnih transakcija.

Podsećamo Vas da su putem servisa eBanking i mBanking u našoj banci omogućena hitna, odnosno instant plaćanja 24 sata dnevno do 300.000 dinara, po istoj ceni kao i redovna plaćanja putem digitalnih kanala. Ukoliko imate redovna mesečna primanja preko računa naše banke, a želite da brzo i lako dođete do dodatnih sredstava na računu, već sada možete iskoristiti posebnu ponudu Online keš kredita,a na raspolaganju Vam je i potpuno besplatno korišćenje usluge KomBank Pay, koja kartice „seli“ u mobilne telefone.

Klijenti banaka sve više se odlučuju za digitalne usluge, kao daleko brži, povoljniji i komforniji način za obavljanje svakodnevnih transakcija. Posebno u otežanim zdravstvenim okolnostima pandemije, pokazale su se i kao bezbednije, zbog čega njihova popularnost poslednjih meseci drastično raste. Samo od izbijanja koronavirusa naša banka je ostvarila rast od gotovo 40 odsto u korišćenju servisa digitalnog bankarstva, dok je u ekspoziturama zabeležila za oko 20 odsto manje transakcija u odnosu na poslednju pretpandemijsku 2019. godinu.

Uvereni smo da će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti, a kako bismo odgovorili na promene u navikama klijenta, neophodno je da preusmerimo svoja ulaganja i obezbedimo pravu kombinaciju servisa i usluga za sve njih – sada i u budućnosti. To podrazumeva dalji razvoj digitalnih servisa, ali i unapređenje standarda u našoj mreži ekspozitura, koja ostaje jedna od najvećih u Srbiji.

Spremni smo da Vam pružimo svaki vid podrške kako biste što lakše prošli kroz proces promene, i pozivamo Vas da nam se za sva dodatna pitanja ili nedoumice obratite putem Kontakt centra, koji je dostupan na +381 11 20 18 600 ili 0700 800 900 radnim danima od 8 do 20 časova i subotom od 9 do 14 časova, kao i putem veb sajta https://www.kombank.com.

 

 

Loading