(ВИДЕО) Прилог РТВ Млаве о обележавању Дана матерњег језика – ученици из Волује освојили награде на ликовном и литерарном конкурсу

20240221150432_IMG_9932-990x660
Facebook

Поводом Дана матерњег језика, Народна библиотека „Ђура Јакшић“ Петровац на Млави расписала је конкурс за ученике који похађају изборни предмет Влашки језик са елементима националне културе, на тему: „Mej/mӑj frumuos je satu mjeu.

На литерарном конкурсу награђени су ученици:

1. Петар Димитријевић, 8 разред, ОШ „Вук Караџић“ Доњи Милановац, предметни наставник: Наташа Јовановић;

1. Давид Петковић, 5 разред, ОШ „Слободан Јовић“ Волуја, Подручно одељење Раденка, предметни наставник: Нешица Пауновић;

2. Катарина Негојицић, 7 разред, ОШ „Стеван Мокрањац“ Кобишница, предметни наставник: Данијела Пејчић;

2. Александра Цекић, 7 разред, ОШ „Вук Караџић“ Доњи Милановац, предметни наставник: Наташа Јовановић;

2. Денис Петковић, 8 разред, ОШ „Слободан Јовић“ Волуја, Подручно одељење Раденка,

предметни наставник: Нешица Пауновић:

3. Елизабета Пантелић, 2 разред, ОШ „Бранко Радичевић“, Мелница/Стамница, предметни наставник: Снежана Грујић,

3. Дајана Чимпујеровић, 4 разред, ОШ „Стеван Мокрањац“ Кобишница, предметни наставник Данијела Пејчић.

На ликовном конкурсу награђени су:

1. Магдалена Милошевић, 4 разред, ОШ „Слободан Јовић” Волуја, Подручно одељење Раденка предметни наставник: Нешица Пауновић:

1. Едина Гудојевић, 3 разред, ОШ „Стеван Мокрањац“ Кобишница, предметни наставник: Даниела Пејчић

2. Нина Радуљесковић, 3 разред, ОШ „Станоје Миљковић“ Брестовац, предметни наставник: Бобана Блажевић;

2. Дајана Драгојловић, 3 разред, ОШ „Слободан Јовић“ Волуја, предметни наставник: Розица Драгојловић;

3. Марио Буркић, 3 разред, ОШ „Вук Караџић“ Доњи Милановац, предметни наставник: Андријана Илић;

3. Вук Милосављевић, 2. разред, ОШ „Бранко Радичевић“ Мелница/Стамнива, предметни наставник: Снежана Грујић.

Обележавању су присуствовали највиши функционери Националног савета Влашке националне мањине на ћелу са председнико Новицом Јаношевићем.

 

 

Loading