МУП увео услугу обавештавања о истеку рока важења личних докумената

индекс
Facebook

МУП Србије омогућило је свим грађанима, који су регистровани на порталу еУправе, услугу достављања обавештења о истеку рока важења личних докумената.

„Услуга је уведена у сарадњи МУП са Канцеларијом за ИТ и еУправу, од 13. децембра прошле године, а грађани ће обавештења о истеку рока важења личних докумената добијати на своје и мејл адресе, СМС поруком или путем Вибера“, казао је Дробњак агенцији Бета.

Према његовим речима, грађани добијају обавештења о истеку важења докумената два пута, а рокови су различити у зависности од документа о коме се ради.

„За личну карту, прво обавештење се доставља 30 дана, а друго 15 дана пре истека важења личне карте. За пасош, прво обавештење се доставља седам месеци, а друго обавештење 30 дана пре истека важења пасоша, а за возачку дозволу и регистрациону налепницу прво обавештење се доставља 30 дана, а друго 10 дана пре истека важења возачке дозволе односно регистрационе налепнице“, прецизирао је Дробњак.

Он је подсетио да МУП тренутно има 172 услуге на порталу еУправе, које, како је додао, грађанима олакшавају и поједностављују долазак до докумената.

 

Loading