Bambi donirao 11 tona proizvoda socijalno ugroženim građanima

Bambi 2022
Facebook

U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi oko 446 hiljada
ljudi koji direktno zavise od donacija hrane, dok se sa druge strane dnevno baci 2 miliona
kilograma hrane. Vodeći se ovim činjenicama, 2021. godine pokrenuta je kampanja povećanja
donacija hrane „Spasimo hranu, spasimo humanost“, a od početka ove inicijative kompanija
Bambi donirala je više od 11 tona proizvoda najugroženijim građanima širom zemlje.
Podizanjem svesti o neophodnosti uvećanja donacija kao i rešavanja problema bacanja hrane,
pre svega radi se na smanjenju jednog od najvećih problema današnjice – siromaštva, ali i
ukazuje na očuvanje životne sredine kroz smanjenje otpada koji nastaje prekomernim bacanjem
hrane, kao i neophodnim spaljivanjem proizvoda pred istekom roka.
„U godini kada slavimo 55 godina poslovanja, kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo
humanost“ koju sprovodi Koalicija za dobročinstvo, a predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac,
pomogli smo socijalno najugroženijim građanima kroz donacije Bankama hrane Beograd,
Vojvodina i Niš. Pored donacije naših proizvoda, ustupili smo i medijski prostor sa ciljem
dodatne podrške kampanji i što delotvornijeg podizanja svesti građana o problemu sa
prekomernom količinom bačene hrane“, izjavio je Ivan Jovanović, menadžer korporativnih
komunikacija kompanije Bambi.
Već drugu godinu za redom kompanija Bambi je dobitnik zahvalnice Srpskog filantropskog
foruma i Koalicije za dobročinstvo za doprinos kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“
koja se dodeljuje na Nacionalni dan davanja, 9. oktobra.
Željko Mitkovski iz Fondacije Ana i Vlade Divac istakao je da je tokom dva ciklusa kampanje,
prikupljeno više od 112 tona hrane, a Bambi je u ukupnoj doniranoj količini učestvovao sa čak
10%. „Koalicija za dobročinstvo se zahvaljuje kompaniji Bambi što kontinuirano donira hranu i
što se i ove godine uključila u kampanju ’Spasimo hranu, spasimo humanost’ pomažući
najugroženijima širom zemlje i promovišući solidarnost i društvenu odgovornost. Pozivamo i
druge kompanije da se priključe kampanji do kraja novembra i doniraju hranu ili sredstva za
kupovinu paketa hrane na www.spasimohranu.rs", rekao je Željko Mitkovski.
Zajedno sa partnerima kampanje, kompanija ukazuje na problem prekomernog bacanja hrane,
unapređenje propisa i regulativa koje idu u korist povećanju donacija, ali i nedovoljnog broja
donacija hrane u Srbiji.

Loading