„2. Borsko – Braničevski Rally 2022“

Gaga
Facebook

Drugo takmičenje za Nacionalni šampionat Srbije u reliju i Otvoreno prvenstvo Srbije održava se od 29. do 31. jula pod nazivom 2. Borsko Braničevski reli 2022. Pored ovoga reli se boduje i za FIA Centralno evropsku zonu, a organizator ASK „G.A.G.A. Avala racing team“ iz Beograda je pred posade stavio itinerer jednog velikog evropskog takmičenja.

Tako je u dva takmičarska dana, subotu i nedelju, pred posadama 12 brzinskih ispita, ukupne dužine 160,85 km, dok dužina relija iznosi 540,02 km.

U petak 29. jula je tehnički pregled i verifikacija posada u Despotovcu, u periodu od 08.00 do 11.00 časova. Zatim sledi probna vožnja „shakedown“ na lokaciji Panjevac od 13.00 do 15.00 časova. Ceremonijalni start je u Despotovcu od 18.00 sati.

U subotu 30. jula centar dešavanja je Žagubica, pa će tako posade startovati u 09.01 iz servisa u Žagubici. Slede brzinski ispiti: Ribare (10,16 km) u 09.17, zatim Aljudovo (4,29 km) 10.38, onda Tumane (5,84) 13.08, Kučajna (5,13 km) 15.01 i na kraju dana Gornjak (9,08 km) 15.43.

Posle „zagrevanja“ u subotu, u nedelju posade očekuje mnogo više akcije pa tako kreće Laznica 1 (13,7 km) u 08.31, zatim Leskovo (9,23 km) u 09.04, Vlaole 1 (15 km) u 11.15, pa zatim Borsko jezero 1 u 12.21 sa čak 29,86 km, što je najzatevniji brzinski ispit relija. Popodne imamo još Laznica 2, Vlaole 2 i Brosko jezero 2. Cilje je u Petrovcu u 19.15 sati.

Na listi prijava nalazi se ukupno 25, od toga pet iz Bugarske i 20 iz Srbije.

Od Bugara tu su Anton Titov Škoda Fabiji R5, Nikola Mišev u Pežou 208 reli4, Ekatarina Stratieva i Georgi Avramov u Opel Korsi reli4 i dve posade u Hjundaijima i20 kup, Petar Jordanov / Ljubka Jordanova i Aleksandar Tomov / Javor Brankov. Uglavnom poznata lica sa predhonog relija u Mionici, osim Nikole Miševa, koji je i prošle godine jedini od prijavljenih posada iz komšiluka vozio ovo takmičenje.

Domaće posade predvodi Lazar Milovanović u Ford Fijesti reli4, tu su i Vladica Rabrenović i Ana Golić U Renou Klio R3, višetrku šampioni države, kojima će biti prvi nastup na reliju ove sezone. Matija Stojanac i Tihomir Nikolić uveliko spremaju svoj C2 za ovaj reli, nakon izletanja u Mionici, svakako im je imperativ da se vrate u borbu za bodove, uz koeficijent koji nosi ovo takmičenje. Borko Simović i Marijan Nikolić dovoze svoj Reno Klio N3, a Tomo Nikitović i Marko Milanović Hondu Sivik tajp R.

Klasa NAC3 broji četiri posade, Goran Rabasović i Slaviša Novaković nemaju bodove iz Mionce, a njima će ovo biti prvi nastup u istočnoj Srbiji, a njihov 206 je spreman za start. Zoran Milisavljević i njegova Škoda Felicija ne propušaju takmičenja ove sezone, a tehnička greška dovela je do toga da i on ne ubeleži bodove na predhodnom takmičenju. Miloš Matić i Nenad Kolarević prvi put nastupaju ove sezone, a voze C2 1,6. Miroslav Branković bi takođe trebao da ubeleži prvi nastup na reliju ove godine u Renou Klio.

Klasa NAC 2 postaje mesto sa najjačom konkrencijom, u borbi štoperice i uslova na stazi naći će se šest posada. Dejan Pejić i Dušan Đoković spremju motor svog Pola, nakon kvara u Mionici. Aleksandar Todorović / Srđan Maksimović u Pežou 106 1,3 reli i Željko Milutinović / Aleksandar Srećković u Polu 1,4 nadaju se opet dobrom rezultatu. Debi ove sezone i u klasi trebalo bi da napravi Ivan Maksimović, nekadašnji šampion Klase I, a spremio je biviši automobil Toma Nikitovića Folksvagen Polo 1,4 grupe A. Aleksandar Korčula i Miloš Đukić dolaze u atraktivnom Zastava Jugu 1,3 grupe A. Dejan Radović je imao peh na trci u Negotinu, ali se nadamo da će na vreme srediti svoj Pežo 106 za start, a suvozač je Nikola Pivaljević.

Klasa NAC1 ima pet posada, uz veterane tu je uvek i debitanta, a prvi na stazu iz ove klase će Nenad Filipović i Tatjana Milošević. Miodrag Miljković i Boban Slavković treba da zabeleže prvi nastup ove sezone, dok se Filip Vasović i Nebojša Gavrilović nadaju da ponove dobar rezultat od prošle godine sa ovog takmičenja. Milan Gavrić je debitant u klasi, a na začelju su Đorđe Adžić i Boris Paunović, proverena posada.

izvor – https://rallymagazin.rs/

Loading